twitterfacebook

اپنے فون میں موجود تمام سینسرز اور ان کے کام کرنے کی تفصیل جانیے

اپنے فون میں موجود تمام سینسرز اور ان کے کام کرنے کی تفصیل جانیے

ہر اسمارٹ فون میں مخصوص کام انجام دینے کے لیے خاص سینسرز نصب ہوتے ہیں۔ مثلاً ڈیوائس کے موجودہ مقام کا تعین کرنے کے لیے اس میں جی پی ایس سینسر موجود ہوتا ہے جو کہ سیٹلائٹس سے رابطے میں رہتا ہے۔ اس طرح پلک جھپکتے میں معلوم کیا جا سکتا ہے کہ ڈیوائس کس مقام پر موجود ہے۔ یہ ایسی چیزیں ہیں جن کی طرف ہم ذرا بھی دھیان نہیں دیتے، ہمیں بالکل بھی علم نہیں ہوتا کہ کس طرح ہمارے فون میں موجود سینسرز سیکڑوں سیٹلائٹس کے ساتھ رابطے قائم کیے ہوئے ہیں۔

صرف 825 روپے میں کمپیوٹنگ میگزین کے سالانہ خریدار بن کر گھر بیٹھے ہر ماہ بذریعہ رجسٹرڈ ڈاک میگزین حاصل کریں اور ساتھ ہی حاصل کریں 3000 روپے مالیت کے 45 سے زیادہ سابقہ شماروں کی سافٹ کاپیز بالکل مفت!

عام اور سستے اسمارٹ فونز میں تو زیادہ سینسرز موجود نہیں ہوتے لیکن جدید اور مہنگے اسمارٹ فونز جیسے کہ سام سنگ گلیکسی وغیرہ میں کئی سینسرز موجود ہوتے ہیں۔ آپ کے فون میں کون کون سے سینسرز موجود ہیں اور وہ کیا کام انجام دے رہے ہیں اگر آپ یہ جاننے میں دلچسپی رکھتے ہیں بلکہ تجرباتی طور پر آپ کو اس چیز کو ضرور دیکھنا چاہیے تو اس کے لیے ایک عدد ایپلی کیشن ’’سینسر ملٹی ٹول‘‘ (Sensors Multitool) درکار ہو گی۔

sensors-multitool

اس کی انسٹالیشن کے بعد آپ اپنے فون میں موجود تمام سینسرز اور ان کے کام کی تفصیلات جان سکتے ہیں۔ یہ ایپلی کیشن فی الحال صرف اینڈروئیڈ صارفین کے لیے مفت دستیاب ہے۔ ڈاؤن لوڈ کریں:
www.sensormultitool.com

صرف جی پی ایس ہی نہیں اس میں کمپاس، بیرو میٹر، لائٹ سینسر اور وائی فائی سینسر سمیت تقریباً فون میں موجود تمام سینسرز کے بارے میں جانا جا سکتا ہے۔یہ ایپلی کیشن ہر سینسر کے کام کرنے کی موجودہ حالت اور سابقہ حالت کو دِکھا سکتی ہے۔

  • Inoxent Manxoor

    thanks for these #tips

error: اس ویب سائٹ پر شائع شدہ تمام مواد کے قانونی حقوق بحق ادارہ محفوظ ہیں