twitterfacebook

اپنے پی ٹی سی ایل انٹرنیٹ کی رفتار دُگنی کریں صرف 99 روپے میں

اپنے پی ٹی سی ایل انٹرنیٹ کی رفتار دُگنی کریں صرف 99 روپے میں

پاکستان ٹیلی کمیونی کیشن یعنی پی ٹی سی ایل ملک کی سب سے بڑی انٹرنیٹ فراہم کرنے والی کمپنی ہے۔ پی ٹی سی ایل کی جانب سے اکثر نئی پروموشنز سامنے آتی رہتی ہیں۔ نئے سال کی خوشی میں پی ٹی سی ایل نے اپنے براڈبینڈ صارفین کو ’’ڈبل اپ آفر‘‘ پیش کی ہے۔

صرف 825 روپے میں کمپیوٹنگ میگزین کے سالانہ خریدار بن کر گھر بیٹھے ہر ماہ بذریعہ رجسٹرڈ ڈاک میگزین حاصل کریں اور ساتھ ہی حاصل کریں 3000 روپے مالیت کے 45 سے زیادہ سابقہ شماروں کی سافٹ کاپیز بالکل مفت!

 

اس آفر کو استعمال کرتے ہوئے 1Mbps اور 2Mbps انٹرنیٹ کنکشنز استعمال کرنے والے اپنے انٹرنیٹ کی رفتار کر دُگنا کر سکتے ہیں۔ یعنی 1Mbps کنکشن کو 2Mbps اور اسی طرح 2Mbps کو 4Mbps پر اپ گریڈ کیا جا سکتا ہے وہ بھی صرف 99 روپے کی اضافی فیس کے ساتھ۔

یاد رہے کہ یہ آفر 31 مارچ تک برقرار رہے گی۔ اس تاریخ تک یہ صارفین صرف 99 روپے کی اضافی ادائیگی کے ساتھ انٹرنیٹ کی دُگنی رفتار حاصل کر سکتے ہیں۔ اس کے بعد یعنی یکم اپریل سے موجودہ پیکیج کے اعتبار سے فیس ادا کرنا ہو گی۔ یعنی اگر پیکیج کو واپس پرانی رفتار پر منتقل نہ کروایا گیا تو جو پیکیج آپ کے پاس موجود ہو گا اسی کے اعتبار سے فیس ادا کرنا ہو گی۔

اس آفر کو استعمال کرنے کے لیے پی ٹی سی ایل کی ہیلپ لائن پر کال کریں۔

error: اس ویب سائٹ پر شائع شدہ تمام مواد کے قانونی حقوق بحق ادارہ محفوظ ہیں