twitterfacebook

فون سے ڈیٹا اس طرح ڈیلیٹ کریں کہ کبھی ریکور نہ ہو سکے

فون سے ڈیٹا اس طرح ڈیلیٹ کریں کہ کبھی ریکور نہ ہو سکے

کمپیوٹنگ میں ہم اس سے پہلے بھی کئی دفعہ ذکر کر چکے ہیں کہ اپنا فون کسی دوسرے کو مستقل بنیادوں پر دینے یا بیچنے سے قبل اس میں موجود تمام ڈیٹا کو اچھی طرح حذف ضرور کر دیں۔ دراصل جو ڈیٹا آپ حذف یعنی ڈیلیٹ کرتے ہیں وہ بدستور ڈرائیو پر موجود رہتا ہے اور اسے بعد میں ریکور بھی کیا جا سکتا ہے۔ ہمارا انتہائی حساس ڈیٹا ہمارے فون میں موجود رہتا ہے اس صورت میں یہ کسی طرح سے دانشمندی نہیں کہ آپ اس بات کو یقینی بنائے بغیر کہ اب ڈیٹا ریکور نہیں کیا جا سکتا، فون کسی دوسرے کے حوالے کر دیں۔

 

عام طور پر لوگ فون میں موجود تمام ڈیٹا کو ایک ساتھ ختم کرنے کے لیے فیکٹری ری سیٹ کے آپشن کا استعمال کرتے ہیں لیکن یہ مسئلے کا حل نہیں، کیونکہ اس کے باوجود ڈیٹا ریکوری کے لیے موجود رہتا ہے۔ اس لیے اگر آپ اس کام کو آسان بنانا چاہتے ہیں تو سافٹ ویئر کمپنی ’’ونڈر شیئر‘‘ کا بنایا ہوا پروگرام ’’سیف ایریزر‘‘ (Wondershare SafeEraser) استعمال کرسکتے ہیں۔ یہ پروگرام آپ کو کئی سہولتیں دیتا ہے آئیے اس کی تفصیل آپ کو بتاتے ہیں۔


ایسا نہیں کہ یہ براہِ راست فون میں موجود تمام ڈیٹا حذف کرنا شروع کر دیتا ہے بلکہ آپ اسے فون سے صرف فالتو فائلز کو حذف کرنے کے لیے یعنی فون کلین اپ کے لیے بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے یہ صرف آپ کی پہلے سے ڈیلیٹ شدہ فائلوں کو ہی حذف کر کے خالی اسپیس بنا دیتا ہے۔


اگر آپ مستقل بنیادوں پر فون میں موجود تمام ڈیٹا ٹھکانے لگانا چاہتے ہیں تو یہ کام بھی اس پروگرام سے انجام دیا جا سکتا ہے لیکن اس سے قبل اپنے فون کا بیک اپ ضرور بنا لیں تاکہ بعد میں پچھتانا نہ پڑے۔ سیف ایریزر صرف میڈیا فائلز تک محدود نہیں بلکہ یہ فون میں موجود ہر طرح کا ڈیٹا جیسے کہ کال لاگز، ایس ایم ایس، کیلنڈر اور دیگر ہر طرح کے ذاتی ڈیٹا کو اس طرح حذف کر سکتا ہے کہ بعد میں اسے ریکور نہ کیا جا سکے۔ اس کام کے لیے یہ پروگرام تین مختلف طریقے پیش کرتا ہے، جن میں آپ کے ڈیٹا کے اوپر فرضی ڈیٹا اوور رائٹ کیا جاتا ہے تاکہ ریکوری کی کوشش میں آپ کا اصل ڈیٹا ہاتھ نہ لگے۔

اینڈروئیڈ و آئی او ایس دونوں کے لیے یہ پروگرام بذریعہ کمپیوٹر کام کرتا ہے اور آپ اسے ونڈوز و میک کے لیے ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں:
safeeraser

نوٹ: یہ تحریر کمپیوٹنگ شمارہ 125 میں شائع ہوئی

error: اس ویب سائٹ پر شائع شدہ تمام مواد کے قانونی حقوق بحق ادارہ محفوظ ہیں